vrijdag 16 oktober 2015

Optreden: Van Egmond Groep, 16 oktober 2015. Locatie: Hotel Restaurant De Ploeg, Varsseveld.




Oordeel van de opdrachtgever: "Afgelopen vrijdag 16 oktober heeft Pieter de Rijk op mijn afscheidsborrel met collega’s een speech gehouden die erg veel indruk heeft gemaakt. Zowel bij mijn vrouw Mirjam (maar die wist al een en ander J) als bij mij. Ik vond het prachtig!! Wat een geweldige humor heeft hij. Duidelijk, zeer originele grappen en voelt publiek erg goed aan. Op dergelijk afscheid kun je niet meer wensen, meen dit echt. Ook erg veel positieve commentaren mogen ontvangen van de aanwezigen. Vooral hoe hij in zijn rol als Duitser bleef… Velen spraken mij aan en een aantal dachten dat hij ook na afloop van zijn toespraak nog de echte baas van Sonepar was. Een humorvolle topbaas maak je tenslotte niet vaak mee. Die omslag van serieus naar de grappige modus was dus zeer geslaagd, in meerdere opzichten. Oprechte complimenten voor Pieter! Zal dit niet snel vergeten, hier wordt nog lang over gepraat en vooral om gelachen. Als ik in de toekomst nog een keer “iets” heb, ga ik Pieter boeken. Kortom, er is zeer goed maatwerk geleverd."

Peter Willemsen - Directeur Van Egmond Groep (onderdeel van Sonepar).

Geen opmerkingen: