donderdag 27 november 2014

Optreden: Social Service Congres, 27 november 2014. Locatie: De Kom, Nieuwegein.



"Met het toenemende gebruik van social media en andere online contactmogelijkheden is de klantenservice een dynamische dienst geworden. Consumenten maken uit wanneer en hoe zij een bedrijf benaderen. Hoe houd je deze continu bewegende klant bij?


Tijdens het eerste Social Service Congres op 26 en 27 november in De Kom te Nieuwegein krijg je inzicht in hoe je de klantenservice binnen jouw bedrijf kunt inrichten naar de huidige consumentbehoeften. Leer in diverse workshops meer over webcure en hoe je een social business kunt worden. Ontdek tijdens de congresdag welke kansen er voor jou liggen om klanten via verschillende -betrekkelijk nieuwe - kanalen (live chat, social media) te bedienen."

                                                 © BBP Media / Giuseppe Toppers.

Reactie van de opdrachtgever: "Op het social service congres trad Pieter de Rijk op als slotspreker Dr. Ing. Richard Samwer, de vierde broer van de bekende Duitse internetondernemers Oliver, Marc en Alexander Samwer. Alhoewel slechts weinig mensen hem kennen, is hij wel de drijvende kracht achter het succes van bedrijven als Zalando. Niemand in het publiek had door dat het niet echt Richard Samwer was en enkele bezoekers verlaten zelfs geïrriteerd de zaal als hij in gortdroog Duits begint te spreken. Kort daarna verandert de stemming als hij overschakelt naar gebroken Nederlands en de Nederlanders op de hak neemt. Grote hilariteit in de zaal waarover tijdens de borrel nog veel is nagepraat. Prachtig slot van het congres dat velen niet meer zullen vergeten!"

Marco Derksen - Digitaal strateeg, oprichter/eigenaar van Marketingfacts en partner adviesbureau Upstream.

   
© BBP Media / Giuseppe Toppers.
                Napraten met dagvoorzitter Marco Derksen...



Zeer lovende reacties op Twitter en LinkedIn!

 

Geen opmerkingen: